Irodai asszisztens munkatárs Főbb feladatok: Irodai adminisztrációs rendszer vezetése, szerződések nyilvántartása, bejövő telefonhívások kez...
Irodai asszisztens munkatárs
Főbb feladatok:
- Irodai adminisztrációs rendszer vezetése, szerződések nyilvántartása, bejövő telefonhívások kezelése
- Adatbázis-nyilvántartások elkészítése, irodai beszerzési feladatok ellátása
- Postabontás, beérkező levelek, számlák érkeztetése, iktatása, digitalizálása, könyvelés támogatása
- Postázás, futárszolgálattal való eseti kapcsolattartás
- Pénzkezelési folyamatok, házipénztár kezelése, elszámolások készítése
- Magyar és külföldi vendégek, köztük elsősorban ügyfelek, munkatársak, beszállítók fogadása, megfelelő tájékoztatása
- Minimum középfokú végzettség (pénzügyi, gazdasági végzettség előny)
- Erős felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office; Word, Excel)
- Precíz munkavégzés, pontosság
- Jó szervezőkészség
- Talpraesett, gyakorlatias személyiség
- Aktív angol vagy német nyelvismeret (min. középfokú)
A munkavégzés helye: Dunaújváros
A jelentkezés módja: fényképes önéletrajz, melyet a hr@idumont.hu e-mail címre várunk, illetve telefonon a 06-25-512-520 számon.